Werkwijze in 21/22

 

HUIDIGE STATUS: per 19 januari: alle voorstellingen t/m 25 januari worden uitgesteld

  • kaartkopers worden per e-mail geinformeerd over vervangende data zodra deze bekend zijn
  • De kassa is gesloten maar bereikbaar via info@hanzehof.nl

------------------------------------------------------------------------------------------

per 13 november toegang met coronapas (QR-CODE).

Wij volgen de laatste regelgeving rondom covid-19 vanuit de overheid en daardoor kan onze werkwijze in seizoen 21/22 veranderen. Hier vind je onze huidige werkwijze.

We hebben uitgebreide maatregelen genomen om het bezoek zo veilig mogelijk te laten verlopen. De algemene richtlijnen van de RIVM gelden voor alle bezoekers, gezelschappen en medewerkers:

  • Bij binnenkomst scannen wij je coronatoegansbewijs, dit moet volgens de voorschriften vanuit de rijksoverheid. Meer informatie over het verkrijgen van de QR-code kun je hier vinden.
  • Er zijn nog steeds verschillende desinfectiepunten en extra schoonmaakbeurten.
  • De routing door het gebouw is aangepast, hiervan mag niet afgeweken worden
  • Kom op tijd: laatkomers mogen helaas niet meer de zaal in
  • Zowel in de zaal als in de foyers is plaatsnemen verplicht
  • In de pauze en na afloop is de horeca gesloten
  • Kom niet naar Theater Hanzehof als je coronaklachten hebt
  • Verhinderd? Laat het ons zo snel mogelijk weten per mail via info@hanzehof.nl 

Voorstellingen

  • De meeste voorstellingen zijn verplaatst naar 2021 of 2022, kaartkopers zijn hierover persoonlijk geïnformeerd. De actuele data vind je in ons programma of op onze social media.

Capaciteit

  • Per 25 september zijn wij volledig open. Voor elke voorstelling verkopen we de volledige toegestane capaciteit. Als een voorstelling is uitverkocht dan kun je jezelf online op de wachtlijst zetten. 
  • Bij alle voorstellingen en/of concerten kan je vrij plaatsnemen.
  • Eventuele rij- en stoelnummers op je tickets komen te vervallen.
  • Toegang is alleen mogelijk op vertoon van een geldig coronatoegangsbewijs in combinatie met een geldig ID (vaccinatiebewijs / gele boekje is niet geldig)

Tickets
Heb je nog tickets voor een verplaatste voorstelling en aangegeven deze te willen annuleren dan heb je met deze kaarten geen toegang tot de voorstelling op de vervangende datum.

Vouchers
Je voucher tegoed kan geheel of gedeeltelijk online verzilverd worden bij je bestelling.

Verhinderd vanwege coronaklachten
Heb je op de dag van de voorstelling coronaklachten, dan vragen we je het bezoek aan ons theater uit te stellen. Je kunt dit telefonisch doorgeven van woensdag t/m vrijdag tussen 13:00 en 16:00 uur via 0575 512 013 of per mail (info@hanzehof.nl). Je kaarten kan je omruilen voor een andere voorstelling of een tegoedbon.

Communicatie
Wij informeren altijd per e-mail over wijzigingen en annuleringen, mogelijk komt ons bericht in de SPAM/Ongewenste mail terecht.

Vragen of meer info
De receptie | kassa is bereikbaar via info@hanzehof.nl

Contactformulier

Uw e-mailadres is niet correct ingevoerd